Podcast DWVDD #3 - Campagne voeren met Marketing Automation

#3: In de praktijk: Campagne voeren met Marketing Automation – Met Carina Koerting

In de vorige podcast hebben we het gehad over hoe je grip krijgt op de engagement van jouw supporters. We hebben stilgestaan bij het gebruik van tooling en het EngagementScoringsModel (ESM), klinkt goed, maar hoe werkt Marketing Automation nou in de praktijk? Wat komt er allemaal bij kijken en hoe gaat het in z’n werk? Reden genoeg om een ervaringsdeskundige uit de sector uit te nodigen en een praktijk casus te bespreken.

Deze aflevering te gast:

In deze aflevering gaan we in gesprek met Carina Koerting van het Bartimeus Fonds. Het fonds is inmiddels enkele jaren gelden gestart met een nieuw CRM, website en Marketing Automation en heeft in de tussentijd een aantal campagnes gedraaid met hun Marketing Automation tool.

Carina Koerting

Senior Fondsenwerver bij Bartiméus fonds

In deze aflevering bespreken we middels een praktijk casus, hoe het is om met Marketing Automation een fondsenwervende campagne te voeren.We vragen naar haar ‘best practices’ op dit gebied en dat wilde ze graag delen! Bekijk de podcast hier of ga naar ons Youtube-kanaal.

Om deze video te kunnen bekijken moet je ‘Sociale media en advertenties’-cookies accepteren. Klik hier om jouw cookie-instellingen te wijzigen.

Luister naar podcast aflevering #3


Op een andere manier luisteren?

Je kunt ons vinden op Spotify, Soundcloud en Apple Podcasts. En als je daar toch bent, abonneer je. Dan ben je meteen op de hoogte wanneer er een nieuwe aflevering verschijnt.




Bonusmateriaal: Praktijk learnings vanuit de profit sector

Onze gast van deze aflevering heeft niet alleen praktijk ervaring met Marketing Automation binnen de non-profit sector, maar ook binnen de profit sector. Wat zijn de verschillen tussen deze sectoren, Wat kunnen we hiervan leren en is Marketing Automation eigenlijk wel iets voor de non-profit sector? Carina neemt ons hierin mee. Bekijk hier het bonusmateriaal.