Bouw duurzame relaties op

De juiste boodschap, op het juiste moment, aan de juiste persoon? Dat kan! Marketing automation helpt je om jouw supporters door jouw funnel te begeleiden.

Van anonieme bezoekers tot kwalitatieve leads en van donateurs tot ambassadeurs van jouw organisatie.

Door middel van relevante communicatie bouw je een duurzame relatie op met jouw supporters.

  • Engagement Score

    Een belangrijk onderdeel van marketing automation is het meten van betrokkenheid door middel van een scoresysteem, ook wel Engagement Score genoemd.

    Hierdoor kun je jouw boodschap afstemmen op hoe betrokken jouw supporter is. Meer blije supporters én meer resultaat!

  • Points of Interest

    Naast relevant communiceren op betrokkenheid, kun je jouw boodschap ook aanpassen op interesse.

    Vanuit de informatiebehoeften van jouw doelgroep kunnen we jou helpen om deze Points of Interests in kaart te brengen en dit op de juiste manier te implementeren in jouw marketing automation strategie.

  • Preference center

    Voorkom onnodige afmeldingen bij jouw communicatie door niet-relevante content. Laat jouw supporter zelf hun voorkeuren aanpassen in het preference center!

    Deze koppel je aan de Points of Interests zodat je een geheel geautomatiseerd proces hebt. Win-win!

Engagement Score

Een belangrijk onderdeel van marketing automation is het meten van betrokkenheid door middel van een scoresysteem, ook wel Engagement Score genoemd.

Hierdoor kun je jouw boodschap afstemmen op hoe betrokken jouw supporter is. Meer blije supporters én meer resultaat!

Points of Interest

Naast relevant communiceren op betrokkenheid, kun je jouw boodschap ook aanpassen op interesse.

Vanuit de informatiebehoeften van jouw doelgroep kunnen we jou helpen om deze Points of Interests in kaart te brengen en dit op de juiste manier te implementeren in jouw marketing automation strategie.

Preference center

Voorkom onnodige afmeldingen bij jouw communicatie door niet-relevante content. Laat jouw supporter zelf hun voorkeuren aanpassen in het preference center!

Deze koppel je aan de Points of Interests zodat je een geheel geautomatiseerd proces hebt. Win-win!

Dynamische content

Ben jij een honden- of kattenmens? Met dynamische content kun jij content dynamisch instellen zodat iedereen de meest relevante boodschap krijgt. Bijvoorbeeld op interesse dus!

Dynamische content kun je in e-mails instellen, maar ook op je website.

Features

  • Automations
  • Lead nurturing
  • Engagement scoring
  • Customer journeys
  • Dynamische content
  • Personalisatie op alle kanalen
  • CRM-integratie
  • Automations
  • Lead nurturing
  • Engagement scoring
  • Customer journeys
  • Dynamische content
  • Personalisatie op alle kanalen
  • CRM-integratie
  • Formulieren maken
  • A/B testen
  • Segmenteren
  • Webtracking (360 graden profielen)
  • Dashboard analytics
  • SMS
  • Integratie met Social
  • Formulieren maken
  • A/B testen
  • Segmenteren
  • Webtracking (360 graden profielen)
  • Dashboard analytics
  • SMS
  • Integratie met Social
Whitepaper

Heb je nog niet duidelijk welke marketing automation tool je moet gebruiken? Wij ontrafelen de verschillen in pakketten en add-ons, halen de addertjes onder het gras vandaan en geven je in deze whitepaper een helder overzicht van zes populaire marketing automation tools.

Wil jij starten met marketing automation?

profielfoto-evy

Evy Knol

Online Marketeer

Telefoon: 020-7173095
profielfoto Wouter

Wouter Hoogeveen

Digital Marketeer

Telefoon: 020-7173095