#1: Hoe geef je jouw supporter ‘an offer they can’t refuse’ – met Steven van Belleghem en Ruud Kraan.

De allereerste podcast aflevering van de wereldverbeteraar draait door

Wat zou jij morgen anders doen, als ‘de klant centraal gedachte’ echt serieus ingevoerd zou worden in jouw organisatie? De belofte van de tools is groots en extreem persoonlijke benadering is mogelijk. Maar is het wel de investering waard? Of is jouw organisatie nog helemaal niet klaar voor al het digitale, data-driven geweld?

Op dinsdagmiddag 24 november 2020 organiseerden wij als Gopublic ‘De Wereldverbeteraar Draait Door’. Een video podcast waarin we een uur samen met experts in gesprek gingen over het onderwerp:
Hoe geef je jouw supporters ‘an offer they can’t refuse’?

Te gast: Steven van Belleghem en Ruud Kraan

Deze keer praatten we met international keynote speaker Steven van Belleghem over kansen en bedreigingen voor onze sector. Je krijgt beter inzicht op welke ontwikkelingen in de profit markt jouw organisatie gaan raken. Ook hadden we Ruud Kraan aan tafel, oud-directeur van Open doors en jarenlang strateeg binnen de NGO sector. Gepokt en gemazeld zal hij zijn kijk geven op deze ontwikkelingen.

Portret van gastspreker Steven van Belleghem

Steven van Belleghem

Internationaal Keynote Speaker, auteur en entrepreneur

Portret van gastspreker Ruud Kraan

Ruud Kraan

Consultant en interimmanager bij STRATEGER

Luister naar podcast aflevering #1


Op een andere manier luisteren?

Je kunt ons vinden op Spotify, Soundcloud en Apple Podcasts. En als je daar toch bent, abonneer je. Dan ben je meteen op de hoogte wanneer er een nieuwe aflevering verschijnt.




Key takeaways en extra antwoorden

We delen graag de belangrijkste punten uit de podcast aflevering met je! Zo kun je deze gelijk toepassen in jouw werkzaamheden. Ook zijn er tijdens de live sessie een aantal vragen gesteld welke we nog beantwoorden. Ben je benieuwd?

Bonusmateriaal: De ethische grens van de technologische ontwikkelingen

Er is online ongelofelijk veel data beschikbaar. We kunnen persoonlijk communiceren, maar hoe ver moet je gaan? Wanneer is het niet meer relevantie maar een onethische wanprestatie? Zeker voor goede doelen een belangrijke vraag! Of zijn we daar voorlopig nog lang niet? Vraag hier het extra bonusmateriaal met Steven van Belleghem aan.