In de vorige podcast hebben we het gehad over hoe je marketing automation kunt inzetten binnen campagnes, maar is het wel een goede business case? De tool implementeren is kostbaar en het vraag veel van de organisatie. Zowel een investering op de ‘harde’ (geld) als de ‘zachte’ (mensen) kant van de organisatie is nodig. Is het de investering wel waard?

Deze aflevering te gast:

In deze aflevering gaan we in gesprek met Lisanne van Daalen de Jel van de Hersenstichting. De Hersenstichting is dit jaar, ondanks de corona-crisis, hard aan het groeien. De ommetje-app en de digitale collecte zijn een groot succes. Was dit succes ook behaald zonder de investeringen in hun digitale landschap?

Lisanne van Daalen de Jel

Online marketeer en online communicatieadviseur

In deze aflevering gaan we met Lisanne in gesprek over de successen van het afgelopen jaar, de impact van Corona en digitalisering en de uitdagingen die dit met zich mee brengt. Bekijk de podcast hieronder of ga naar ons Youtube-kanaal.

Om deze video te kunnen bekijken moet je ‘Sociale media en advertenties’-cookies accepteren. Klik hier om jouw cookie-instellingen te wijzigen.

Luister naar podcast aflevering #4


Op een andere manier luisteren?

Je kunt ons vinden op Spotify, Soundcloud en Apple Podcasts. En als je daar toch bent, abonneer je. Dan ben je meteen op de hoogte wanneer er een nieuwe aflevering verschijnt.




Collecte ten tijde van corona

Met een tweede lockdown ten tijde van de collecteweek, moest de Hersenstichting snel schakelen om van deur-aan-deur collecteren compleet overschakelen naar online collecteren. De resultaten waren fantastisch, hoe ze dat hebben gedaan lees je hier.