Hoofdinhoud

#5: De Do’s en Dont’s rond digitale transformatie bij non-profits (Deel 1)

Save the Children is afgelopen jaren meer dan verdubbeld. Met Pim Kraan als CEO is er veel veranderd en komt inmiddels 60% van de inkomsten uit digitale kanalen. Balt Leenman heeft eerst binnen grote corporates en later bij veel non-profits cloud technologie geïmplementeerd.

In de vorige podcast hebben we het gehad over de businesscase van marketing automation. Vaak is de implementatie van zo’n tool een onderdeel van een complete digitale transformatie. Dat klinkt groot en ingewikkeld… en dat is het ook! Zo blijkt uit het nieuwste boek van Menno Lanting over de grootste faalfactoren rond digitale transformatie. Wat kunnen we leren van wat er allemaal al mis is gegaan en tegelijkertijd ook leren van een aantal successen in de markt.

Wil jij niet dezelfde fouten maken als andere organisaties? Hoe kun je als leidinggevende richting bepalen bij digitale transformatie? Mag je wel experimenteren met donateursgelden en hoe krijg je iedereen aan boord?

Deze aflevering te gast:

Menno Lanting
Spreker / Strateeg / Innovator / Auteur
Pim Kraan
Pim Kraan
Directeur Save the Children
Balt Leenman
Balt Leenman
IT Strateeg / Change Consultant

Luister naar de aflevering van ‘De Wereldverbeteraar Draait Door’ over de do’s and dont’s rond digitale transformatie bij non-profits.

Om deze video te kunnen bekijken moet je ‘Sociale media en advertenties’-cookies accepteren. Klik hier om jouw cookie-instellingen te wijzigen.

Luister deze aflevering hier via Spotify

Of luister via jouw favoriete podcast kanaal

Je kunt ons vinden op Spotify, Soundcloud en Apple Podcasts. En als je daar toch bent, abonneer je. Dan ben je meteen op de hoogte wanneer er een nieuwe aflevering verschijnt.

Podcast DWVDD

Was dit interessant of nuttig? Deel dit bericht met je netwerk!