Hoe geef je jouw supporters
‘An offer they can’t refuse’?

Wat zou jij morgen anders doen, als ‘de klant centraal gedachte’ echt serieus ingevoerd zou worden in jouw organisatie? De huidige digitale transformatie maakt een extreem persoonlijke benadering mogelijk maar wat is de meerwaarde voor jouw organisatie?

In deze video podcast gaan we samen met experts in gesprek over het onderwerp:  Hoe geef je jouw supporters ‘an offer they can’t refuse’? Een uur vol met inspiratie, energie en interactie.

Wie je zult zien en horen tijdens de podcast

Sabrina van der Gaag - Accountmanager en strateeg

Sabrina van der Gaag – Strateeg & Accountmanager

Heb je het over ‘klant centraal’, dan staat binnen no-time Sabrina naast je bureau. Haar ideeën over hoe je jouw supporter centraal kan stellen zijn eindeloos.

Jeroen Houwen – CEO & Strateeg

Een innovatief en geïntegreerd communicatielandschap voor iedere wereldverbeteraar, met de focus op de supporter. Met deze gedachte is Jeroen Gopublic gestart. In zijn hoofd zit genoeg kennis wat hij graag met jou wil delen.

Jeroen Houwen - CEO en Strateeg

Ontmoet onze gastsprekers

Steven van Belleghem

Steven gelooft in een mooie toekomst waarin bedrijven de focus op lange termijn hebben met hun klanten. Zijn passie is het verspreiden van ideeën over de toekomst van klantervaring. Hij gelooft in de combinatie van gezond verstand, nieuwe technologieën, een empathische menselijke benadering, het spelen van het langetermijnspel en het nemen van je sociale verantwoordelijkheid om keer op keer de harten en zaken van klanten te winnen.

Steven is de auteur van meerdere internationale bestsellers, waaronder zijn nieuwste boek ‘The Offer You Can’t Refuse’. Kom hier meer te weten over Steven.

Ruud Kraan

Al vanaf begin jaren ’90 is Ruud betrokken bij organisaties en bedrijven die een mooiere wereld en een betere samenleving nastreven. Hij heeft veel meegemaakt in verschillende rollen bij meerdere goede doelen en andere NGO’s. Mede daardoor kan hij openhartig spreken over de leuke kneepjes van het vak, maar ook over moeilijke beslissingen nemen en fouten durven maken met bijbehorende gevolgen.

Versterken wat goed is en veranderen wat nodig is. Als extern adviseur van veel non profits weet hij maar al te goed het belang van de ‘klant centraal gedachte’. Online de donateur als uniek mens kunnen benaderen, dat is de sleutel tot duurzaam succes. Kom hier meer te weten over Ruud.

Wat ik er zelf vooral weer uithaalde was echt die klant centraal zetten in je complete marketingstrategie. En heel fijn dat je op zo’n dag ook de praktische handvatten krijgt om daar mee aan de slag te gaan!

– Joran Brummer (Brave Sales Solutions) over een van de vorige Gopublic evenementen

Schrijf je in om ‘De Wereldverbeteraar Draait Door’ te kunnen bekijken!