Gopublic lanceert Gopublic Change om non-profits te helpen bij verandervraagstukken. Het denken over de relatie tussen supporters, klanten en de organisatie verandert snel. Niet alleen in de commerciële wereld, ook bij non-profits groeit het bewustzijn dat donateurs en andere sympathisanten veel meer centraal mogen komen te staan.

Impact maken vraagt om de juiste technologie, maar blijft altijd mensenwerk. Dat vraagt om nieuwe vormen van samenwerken, leiderschap en besluitvorming. Gopublic heeft met team Change de expertise gebundeld om digitale transformaties tot een duurzaam succes te maken. 

Alles draait om de klant. Gopublic daagt goede doelen en andere non-profits uit om hun relaties, donateurs en supporters centraal te zetten in alles wat ze denken en doen. De relatie met de klant of donateur wordt steeds meer bepaald door persoonlijke benadering, service en beleving.

Met de nieuwste technieken (websites, crm en marketing automation) richt je het proces zo in dat de klant een optimale, en op maat gemaakte ervaring heeft. En daardoor betrokken blijft. Er wordt veel geïnvesteerd in systemen en technieken om het klantproces te ondersteunen.

Gopublic ziet dat deze investeringen lang niet altijd tot het gewenste succes leiden. Het maximale resultaat blijft vaak uit en meer dan eens stokt het ontwikkelproces. Er is meer aan de hand. De snelheid van digitale transformaties die we doormaken vraagt om wendbare mensen en organisaties met een lerende, innovatieve cultuur.

Wat moet je in je organisatie aanpakken om de klant/donateur écht centraal te zetten? Welke cultuur is nodig? Hoe benut je de innovatie die er al is?

Welke medewerkers uit welke afdelingen vormen samen een team om klantprocessen in te richten en hoe werken ze dan samen? Waar worden besluiten genomen om het klantproces te verbeteren? En hoe geef je daar leiding aan?

Dat vraagt om het trainen van je veranderspieren.

Gopublic Change helpt om de investering in nieuwe systemen en technieken te combineren met de ontwikkeling van ‘hoe’ we innoveren en samenwerken. Is dit herkenbaar voor jouw organisatie en wil je stappen zetten? Vraag een oriënterend gesprek aan of check onze initiatieven!

Gopublic Change:
Learning to navigate digital transformation

Meld je aan voor de Change journey met 5 emails boordevol tips en tricks!

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.