Digitaal Collecteren met de Hersenstichting
De Hersenstichting investeerde de afgelopen jaren vanuit een klantcentrale strategie flink in hun communicatielandschap
De website, crm en marketing automation sluiten allemaal naadloos aan voor relevante communicatie met de achterban.
Toen begin 2021 de belangrijke Collecteweek volledig digitaal moest ontdekte de Hersenstichting hoe krachtig die strategie is!


Bartiméus Fonds
Even snel online iets bestellen. Makkelijk toch? Niet voor mensen die slechtziend zijn.
Voor het Bartiméus Fonds maakten we een leadwervende digital experience. Ervaar het zelf.
Kan jij binnen 60 tellen het juiste product in je winkelwagen krijgen?
Edukans
Hier in Nederland hebben we allemaal op de basisschool gezeten. En daar mag je trots op zijn! Maar wat weet jij nog van de basisschool?
Edukans daagt met deze leadwervende campagne mensen uit een online toets te doen. Je krijgt je rapportcijfer via e-mail. En met dat cijfer kun je ook nog iemand helpen!
Hoe goed maak jij de toets?


Greenpeace
Greenpeace kwam bij ons met een duidelijke case: elk jaar het aantal structurele donateurs met 50% verhogen.
Door de leads te segmenteren aan de hand van betrokkenheid en interesse, en hierop de geef-vraag af te stemmen, creëerden we een momentum.
Ben je benieuwd naar de resultaten?