Bartiméus Fonds

Even snel online iets bestellen. Makkelijk toch? Niet voor mensen die slechtziend zijn.

Voor het Bartiméus Fonds maakten we een leadwervende digital experience. Ervaar het zelf.

Kan jij binnen 60 tellen het juiste product in je winkelwagen krijgen?

Edukans

Hier in Nederland hebben we allemaal op de basisschool gezeten. En daar mag je trots op zijn! Maar wat weet jij nog van de basisschool?

Edukans daagt met deze leadwervende campagne mensen uit een online toets te doen. Je krijgt je rapportcijfer via e-mail. En met dat cijfer kun je ook nog iemand helpen!

Hoe goed maak jij de toets?

Greenpeace

Greenpeace kwam bij ons met een duidelijke case: elk jaar het aantal structurele donateurs met 50% verhogen.

Door de leads te segmenteren aan de hand van betrokkenheid en interesse, en hierop de geef-vraag af te stemmen, creëerden we een momentum.

Ben je benieuwd naar de resultaten?

Hoe we jou verder kunnen helpen

Wij zijn trots op onze klanten!

logo hersenstichting
logo compassion
logo oxfam novib
logo sea shepherd
logo unhcr
logo greenpeace
logo bartimeus fonds
logo groot nieuws radio
logo mission aviation fellowship
logo nederlands bijbelgenootschap
logo iucn
logo edukans
logo solidaridad
logo open doors
logo nederlandse orthopaedische vereniging
logo vfonds

Onze klanten over ons werk

Preloader
    • MAF Nederland

      MAF Nederland

      “Met de nieuwe website van de MAF hebben we echt een enorme innovatie slag geslagen.”

      – Mark-Jan Bremmer, Hoofd Marketing en Communicatie

      • Hersenstichting

        Hersenstichting

        “Met het delen van hun kennis en knowhow, helpt Gopublic mij met het opzetten van de nieuwe online strategie en om de rest van de organisatie hierin mee te krijgen.

        – Lisanne van Daalen, Online Marketing en Communicatieadviseur

        • Compassion

          Compassion

          “Door het bundelen van de kracht van marketing en techniek hebben we met Mijn Compassion een top product weten neer te zetten.

          – Douwe Tiemersma, Projectmanager IT

          • Bartiméus Fonds

            Bartiméus Fonds

            “Onze fondsenwervende activiteiten zijn online enorm verbeterd door een nieuwe website en online leadwervingscampagnes die voor iedereen toegankelijk zijn.

            – Carina Koerting, Senior Fondsenwerver

            • Nederlands Bijbelgenootschap

              Nederlands Bijbelgenootschap

              “De lange samenwerking en oplevering van belangrijke sofwareoplossingen geven mij veel vertrouwen. Ze begrijpen onze missie en snappen het beste hoe ons product kan bijdragen.

              – Stefan van Dijk, Manager afdeling Uitgeven

            We maken graag kennis om te kijken hoe we kunnen bijdragen aan de groei van jouw organisatie.

            Boek jouw Roadmap sessie